Πληροφορίες

Ασφάλεια Συναλλαγών

Η Εταιρία, για λόγους ασφαλείας, δεν αποθηκεύει τα στοιχεία καμίας πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας για μελλοντική χρήση, επομένως θα πρέπει να επανεισάγετε τα στοιχεία αυτής κάθε φορά που πραγματοποιείτε αγορά. Με την εισαγωγή των απαιτούμενων από τους όρους χρήσης της Ιστοσελίδας στοιχείων της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, δηλώνετε ρητά ότι έχετε το νόμιμο δικαίωμα χρήσης της εν λόγω κάρτας. Η Εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση μη νόμιμης χρήσης πιστωτικών/χρεωστικών καρτών. Η παροχή στοιχείων πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας δηλώνει τη συγκατάθεσή σας για χρέωση αυτής με το ποσό της αγοράς που πραγματοποιείτε μέσω της Ιστοσελίδας.

Σε περίπτωση που η συναλλαγή με την πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα απορριφθεί για οποιονδήποτε λόγο από την εκδούσα τράπεζα ή το δίκτυο της πιστωτικής κάρτας, ενδεικτικά αναφέρονται λόγοι όπως υπέρβαση του πιστωτικού ορίου ή υποψία απάτης, τότε η αγορά δεν θα εκτελεστεί. Στην περίπτωση αυτή αντί για το σύνηθες μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας για την επιβεβαίωση της παραγγελίας, θα λάβετε μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που θα αναγράφει ρητά ότι η συναλλαγή δεν ολοκληρώθηκε επιτυχώς για λόγους που σχετίζονται με τα μέσω πληρωμής.

Σε περίπτωση επιλογής της μεθόδου πληρωμής με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, ο χρήστης θα μεταβαίνει αυτομάτως στο διαδικτυακό περιβάλλον της συνεργαζόμενης με την Εταιρεία Euro-bank, όπου και θα πραγματοποιείται η συναλλαγή με στόχο την ασφαλέστερη διεκπεραίωσή της. Η Εταιρία δεν ευθύνεται για τη μη πραγματοποίηση χρεώσεων ή δεσμεύσεων ποσών με πιστωτική κάρτα σε περίπτωση υπαιτιότητας της συνεργαζόμενης με αυτήν τράπεζας ή του παρόχου Διαδικτυακών Υπηρεσιών (Internet Service Provider ή ISP). Ενδεικτικές περιπτώσεις μη υπαιτιότητας της Εταιρίας είναι οι εξής:

1. Αστοχία υλικού (hardware) ή λογισμικού (software) της συνεργαζόμενης τράπεζας. Σε περίπτωση που ο εξυπηρετητής αιτημάτων διαδικτυακών συνναλαγών της συνεργαζόμενης με την Εταιρεία τράπεζας σταματήσει να δουλεύει σύμφωνα με τις προδιαγραφές είτε λόγω αστοχίας υλικού (ενδεικτικά αναφέρονται βλάβη σκληρών δίσκων, απώλεια παροχής ρεύματος, βλάβη κύριας μνήμης) είτε λόγω προβλημάτων λογισμικού, το Μέλος θα θεωρείται από την Εταιρία ότι δεν συμμετέχει στην αγορά.

2. Μη ενημέρωση της Εταιρίας για ολοκλήρωση της συναλλαγής. Σε περίπτωση που η συναλλαγή χρεωθεί ή δεσμευθεί σε πιστωτική κάρτα, αλλά η Εταιρία δεν ενημερωθεί μέσω αποδεκτών διαδικασιών τότε η Εταιρία θα θεωρήσει ότι το Μέλος δεν συμμετέχει στην αγορά. Η αδυναμία ενημέρωσης της Εταιρίας μπορεί να υφίσταται με υπαιτιότητα του παρόχου Επεξεργασίας Διαδικτυακών Πληρωμών ή του παρόχου Διαδικτυακών Υπηρεσιών. Οι παραπάνω περιπτώσεις είναι ενδεικτικές και δεν αποτελούν εξαντλητική λίστα με όλες τις περιπτώσεις μη υπαιτιότητας της Εταιρίας για την μη ολοκλήρωση της συναλλαγής.